smulannassie

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

hej!

Av Amanda Smulan säger v... XP - 22 maj 2011 22:19

Hej bloggen idag har jag haft det jätteskönt tycker jag! först vaknade jag sent och sen åt jag frukost på altanen, sen så skulle jag på min kusins fotbollsmatch och äta picknick =) sen hade jag dans uppvisning på tibble teater... Sen var jag ute och gick med min hund Messi ner till rösjöbadet i solnedgången, och han hoppade i sjön ofc... =) så vad har ni gjort i dag?! :)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu är jag hemma efter en promenad med Messi och ett bad... =O) så mysigt vi hade det! Vi var vid Mörtsjön idag och han träffade en hund som heter Zlatan det passar ju! På Fredag ska jag på nån friidrottstävling med skolan... boooring    ...

Hej bloggen! Nu är jag i skolan och skriver där, men snart ska jag till maten. Alicia är här bredvid mej.   ...

Hej bloggen! Nu är jag i skolan och skriver där, men snart ska jag till maten. Alicia är här bredvid mej.   ...

http://www.piraten.se/warp1.htm <---- gå in på länken sååå kul! ...

  Konstiga bilder med många nya längre ned på sidan!   Titta i mittpunkten och flytta ditt huvud bak och fram     På den här sidan finns bilder som man kan se på olika sätt.   Hur många ben har elefanten?   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag borde ändra på min blogg? (smulannassie.bloggplatsen.se)
 Headern
 inläggen ( dom borde va' längre)
 inläggen (dom borde va' kortare)
 bilderna(fler)
 bilderna(mindre)
 smileysarna
 allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards