smulannassie

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Alla barnen....

Av Amanda Smulan säger v... XP - 21 maj 2011 11:28

 


Alla barnen...

 Alla barnen mådde bra efter samurajleken, utom Jan och Alva - dom var halva

Alla barnen åt med kniv och gaffel, utom Agata - henne fick man mata

Alla barnen kom upp ur kvicksanden, utom Ann - hon försvann

Alla barnen undvek stupet, utom Anna - hon kunde inte stanna

Alla barnen åt upp sin mat, utom Annette - hon var huvudrätt

Alla barnen var hungriga, utom Arne - han hade ätit all chili con carne

Alla barnen åker Ferrari, utom Asta - hon åker Mazda

Alla barnen lekte sjörövare, utom Bengt - honom hade de redan sänkt

Alla barnen dog av gasförgiftning, utom Bert - det var hans fjärt

Alla barnen är fräscha, utom Beth - hon luktar svett

Alla barnen fann man i skogen, utom Birgitta - henne kunde ingen hitta

Alla barnen sitter på dass, utom Björn - han skiter i ett hörn

Alla barnen stannade utanför slakthuset, utom Bo - han trodde han var en ko

Alla barnen tog sig över klyftan, utom Bo - det var han som var bro

Alla barnen var rädda för tjuren, särskilt Bo - han såg ut som en ko

Alla barnen gjorde skatteavdrag, utom Bosse - han var sosse

Alla barnen hade fallskärm, utom Britt - hon föll fritt

Alla barnen var oskadda, utom Britten - hon hade gått av på mitten

Alla barnen gräver i sanden, utom Carina - hon hittade en mina

Alla barnen hade många vänner, utom Cilla - hon luktade illa

Alla barnen brottades, utom Dag - han var för svag

Alla barnen blev innebrända, utom Dan - han var pyroman

Alla barnen togs till fånga, utom Dick - han var för kvick

Alla barnen var solbrända, utom Dino - han var albino

Alla barnen satt i samma båt, utom Ellen - hon satt fast i propellern

Alla barnen lekte tillsammans, utom Erling - han var en särling

Alla barnen åkte karusell, utom Frank - han var pank

Alla barnen drog historier, utom Fritz - han kunde inte en enda vits

Alla barnen har leksakssvärd, utom Grete - hon har en machete

Alla barnen kräktes, utom Gunde - han åt allt han kunde

Alla barnen står på bryggan, utom Gunder - han ligger under

Alla barnen äter tårta, utom Gunilla - hon mår bara illa

Alla barnen kom över vägen, utom Gunilla - hon såg så illa

Alla barnen var glada, utom Gösta - honom kunde ingen trösta

Alla barnen kom hem från tippen, utom Göte - han låg under en massa bröte

Alla barnen satt och metade, utom Göte - han fick vara flöte

Alla barnen har kompisar, utom Hektor - hans pappa är rektor

Alla barnen hade läderjackor, utom Henning - han hade klänning

Alla barnen lekte elektriker, utom Henning - han fick högspänning

Alla barnen blev stuckna av en geting, utom Hugo - han blev stucken av tjugo

Alla barnen har en pappa, utom Hugo - han har tjugo

Alla barnen var äcklade, utom Håkan - han tog en tugga av kråkan

Alla barnen fick plåster på såren, utom Ida - hon fick lida

Alla barnen hittade hem, utom Ilse - hon gick alltid vilse

Alla barnen har en kniv, utom Ivar - det är honom de skivar

Alla barnen har normala husdjur, utom Jan - han har en svan

Alla barnen fick snöbollar i huvudet, utom Jan - han fick ett flygplan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu är jag hemma efter en promenad med Messi och ett bad... =O) så mysigt vi hade det! Vi var vid Mörtsjön idag och han träffade en hund som heter Zlatan det passar ju! På Fredag ska jag på nån friidrottstävling med skolan... boooring    ...

Hej bloggen! Nu är jag i skolan och skriver där, men snart ska jag till maten. Alicia är här bredvid mej.   ...

Hej bloggen! Nu är jag i skolan och skriver där, men snart ska jag till maten. Alicia är här bredvid mej.   ...

Hej bloggen idag har jag haft det jätteskönt tycker jag! först vaknade jag sent och sen åt jag frukost på altanen, sen så skulle jag på min kusins fotbollsmatch och äta picknick =) sen hade jag dans uppvisning på tibble teater... Sen var jag ute och ...

http://www.piraten.se/warp1.htm <---- gå in på länken sååå kul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag borde ändra på min blogg? (smulannassie.bloggplatsen.se)
 Headern
 inläggen ( dom borde va' längre)
 inläggen (dom borde va' kortare)
 bilderna(fler)
 bilderna(mindre)
 smileysarna
 allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards